|
Instytut Badań Marketingowych i Społecznych |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Badania marketingowe - badania rynku, badania opinii, focusy FGI.
|
|
Zakres naszych doświadczeń obejmuje :
- Badania społeczne:
- Sondaże opinii społecznej
- Badania ewaluacyjne
- Badania zasobów ludzkich
- Badania marketingowe:
- Strategiczne badania rynku
- Badania postaw i zachowań konsumenckich
- Badania zadowolenia klientów
- Testy preferencji muzycznych
- Badania marki i wizerunku
- Badania percepcji i skuteczności reklamy
Zakres badań wykonywanych przez Instytut VRG Strategia obejmuje większość standardowych badań rynku i opinii społecznej. Nasze szczególne doświadczenia koncentrują się na badaniach zadowolenia klientów oraz na badaniach specyficznych jak testy preferencji muzycznych.
W dziedzinie badań społecznych realizujemy różnorodne sondaże opinii, w szczególności sondaże dla potrzeb sektora publicznego. Dynamicznie rozwijającą się specjalizacją naszych badań są obecnie badania ewaluacyjne dla potrzeb projektów finansowanych ze środków pomocowych UE.
|
|
|
|
|