|
Instytut Badań Marketingowych i Społecznych |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Badania zadowolenia klientów, badania opinii, preferencji muzycznych.
|
|
Mimo zasadniczo uniwersalnego profilu działalności naszej firmy w ciągu kilkunastu lat istnienia nabyliśmy szczególnie dużego doświadczenia w niektórych
dziedzinach jak:
- Badania zadowolenia klientów
Pomiaru satysfakcji klientów dokonujemy różnorodnymi metodami - zarówno ilościowymi przy zastosowaniu zaawansowanych technik statystycznych - jak i metodami jakościowymi np. poprzez badania typu "Mystery Shopping".
- Badania preferencji muzycznych.
Monitorowanie zmiennych preferencji muzycznych różnych audytoriów stanowi istotny problem dla stacji radiowych i muzycznych programów TV.
Instytut nasz wypracował oryginalną technikę i narzędzia statystyczne do jednoczesnego badania dużej liczby próbek utworów muzycznych.
Od 1998 roku testy preferencji muzycznych oparte na tej technice VRG Strategia realizuje dla Radia RMF FM.
-
Badania opinii społecznej dla potrzeb sektora publicznego.
Badania te koncentrują się na specyficznej
problematyce rynku usług publicznych oferowanych przez jednostki administracji publicznej oraz z nimi związane przedsiębiorstwa komunalne - ciepłownicze, komunikacyjne, wodno-kanalizacyjne itp.
Począwszy od roku 1992 Instytut VRG Strategia przeprowadził szereg często nowatorskich badań tego typu głównie na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa oraz Urzędu
Wojewódzkiego w Krakowie.
-
Badania ewaluacyjne projektów finansowanych ze środków pomocowych.
Najmłodsza lecz dynamicznie rozwijająca się dziedzina specjalistycznych badań pozwalających ocenić rezultaty projektów finansowanych ze środków pomocowych.
|
|
|
|
|