Instytut Badań Marketingowych i Społecznych
Strona główna
Kontakt
  Wyszukiwarka

Badania rynku Badania marketingowe
Badania marketingowe - badania rynku, badania opinii, focusy FGI.
Zakres naszych doświadczeń obejmuje :
  • Badania społeczne:
    • Sondaże opinii społecznej
    • Badania ewaluacyjne
    • Badania zasobów ludzkich
  • Badania marketingowe:
    • Strategiczne badania rynku
    • Badania postaw i zachowań konsumenckich
    • Badania zadowolenia klientów
    • Testy preferencji muzycznych
    • Badania marki i wizerunku
    • Badania percepcji i skuteczności reklamy
Zakres badań wykonywanych przez Instytut VRG Strategia obejmuje większość standardowych badań rynku i opinii społecznej. Nasze szczególne doświadczenia koncentrują się na badaniach zadowolenia klientów oraz na badaniach specyficznych jak testy preferencji muzycznych.

W dziedzinie badań społecznych realizujemy różnorodne sondaże opinii, w szczególności sondaże dla potrzeb sektora publicznego. Dynamicznie rozwijającą się specjalizacją naszych badań są obecnie badania ewaluacyjne dla potrzeb projektów finansowanych ze środków pomocowych UE.
Wszystkie prawa zastrzeżone. © 2005 Profil firmy | Zakres badań | Metody i techiki | Specjalizacje | Centrum CATI | Badania ewaluacyjne | Klienci