Instytut Badań Marketingowych i Społecznych
Strona główna
Kontakt
  Wyszukiwarka

Badania rynku Badania marketingowe
Badania zadowolenia klientów, badania opinii, preferencji muzycznych.
Mimo zasadniczo uniwersalnego profilu działalności naszej firmy w ciągu kilkunastu lat istnienia nabyliśmy szczególnie dużego doświadczenia w niektórych dziedzinach jak:
  • Badania zadowolenia klientów
    Pomiaru satysfakcji klientów dokonujemy różnorodnymi metodami - zarówno ilościowymi przy zastosowaniu zaawansowanych technik statystycznych - jak i metodami jakościowymi np. poprzez badania typu "Mystery Shopping".
  • Badania preferencji muzycznych.
    Monitorowanie zmiennych preferencji muzycznych różnych audytoriów stanowi istotny problem dla stacji radiowych i muzycznych programów TV.
    Instytut nasz wypracował oryginalną technikę i narzędzia statystyczne do jednoczesnego badania dużej liczby próbek utworów muzycznych.
    Od 1998 roku testy preferencji muzycznych oparte na tej technice VRG Strategia realizuje dla Radia RMF FM.
  • Badania opinii społecznej dla potrzeb sektora publicznego.
    Badania te koncentrują się na specyficznej problematyce rynku usług publicznych oferowanych przez jednostki administracji publicznej oraz z nimi związane przedsiębiorstwa komunalne - ciepłownicze, komunikacyjne, wodno-kanalizacyjne itp.
    Począwszy od roku 1992 Instytut VRG Strategia przeprowadził szereg często nowatorskich badań tego typu głównie na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa oraz Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
  • Badania ewaluacyjne projektów finansowanych ze środków pomocowych. Najmłodsza lecz dynamicznie rozwijająca się dziedzina specjalistycznych badań pozwalających ocenić rezultaty projektów finansowanych ze środków pomocowych.
Wszystkie prawa zastrzeżone. © 2005 Profil firmy | Zakres badań | Metody i techiki | Specjalizacje | Centrum CATI | Badania ewaluacyjne | Klienci