Instytut Badań Marketingowych i Społecznych
Strona główna
Kontakt
  Wyszukiwarka

Badania rynku Badania marketingowe
Badania telefoniczne,
Instytut VRG Strategia dysponuje centrum realizacji wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych - CATI.

Centrum pracuje w oparciu o oprogramowanie specjalistyczne firmy Voxco, jednego z światowych liderów oprogramowania dla CATI.

Wspomaganie komputerowe obejmuje wszystkie ważne etapy realizacji badania - od tworzenia kwestionariusza poprzez zaawansowane procedury generowania prób losowych numerów telefonicznych, kontrolę realizacji założeń próby, aż po monitorowanie pracy teleankieterów.W konsekwencji jakość zebranych danych jest znacząco wyższa niż w tradycyjnym badaniu telefonicznym, przy jednocześnie niższym koszcie realizacji.
Wszystkie prawa zastrzeżone. © 2005 Profil firmy | Zakres badań | Metody i techiki | Specjalizacje | Centrum CATI | Badania ewaluacyjne | Klienci